Ginekologija

Poseban doživljaj za sve buduće roditelje: 4D UZV visoke rezolucije

4D UZV je 3D UZV u pokretu.

Osnovna svrha je utvrđivanje neurološkog razvoja dijeteta.

4D UZV pokazuje bebinu kožu te su jasno vidljive crte lica i pokreti udova.

Ponuda ginekoloških pregleda Poliklinike ENDOPLUS obuhvaća nekoliko različitih tipova pregleda i analiza uz pomoć kojih će se moći uspostaviti najbolja dijagnoza. Pored kontrolnog pregleda, neizostavan segment u dijagnosticiranju predstavlja PAPA test kao i ultrazvučni pregled koji se radi uz dogovor i preporuku liječnika.

PAPA test predstavlja citološku analizu i preporuka je liječnika raditi ovaj test na svakih šest mjeseci, a obavezno jednom godišnje za optimalnu kontrolu. UZV vaginalnom sondom je dio redovitog ginekološkog pregleda. UZV je izrazito važan u obradi steriliteta, dijagnoze proširenih jajovoda, za praćenje ovulacije, kao i u dijagnostici intrauterine trudnoće i u praćenju rasta i razvoja fetusa u ranoj trudnoći.

Izolacija i identifikacija uzročnika infekcije rodnice moguća je uz pomoć analize cervikalnih briseva. Bris cerviksa ili vrata maternice uspješno dijagnosticira različite vrste infekcija poput klamidije, infekciju humanim papiloma virusima (HPV), ali i druge učestale gljivične infekcije.

Uredno praćenje trudnoće podrazumijeva redovite ginekološke preglede, a stručni i ljubazni tim Poliklinike ENDOPLUS posvetit će vam se u potpunosti. Uslijed pojave posebnih simptoma ili u određenoj dobnoj granici, trudnicama će biti pruženi najbolji savjeti za daljnje pretrage kako bi liječnici sa sigurnošću mogli pratiti razvoj ploda. Najsuvremenija prenatalna dijagnostika Poliklinike ENDOPLUS nudi pouzdane i sigurne rezultate u više od 99% slučajeva.

Odjel ginekologije čini tim stručnjaka specijalista iz ginekologije i opstetricije koji će pružiti najbolju podršku u očuvanju zdravlja žena bilo da govorimo o:

Naručite se kod ginekologa