Onkologija

Što je Onkologija?

Onkologija je grana medicine koja istražuje, identificira i liječi rak. Liječnik koji radi na području onkologije je onkolog.

Nakon postavljanja dijagnoze, onkolog razgovara s pacijentom o stadiju bolesti. Stadiranje će diktirati liječenje raka. Kemoterapija - koja se definira kao uništavanje stanica raka - može se koristiti, kao i terapija zračenjem.

Operacija se koristi za uklanjanje tumora. Hormonska terapija se koristi za liječenje određenih vrsta karcinoma, a tretmani monoklonskim antitijelima postaju sve popularniji. Istraživanja cjepiva protiv raka i imunoterapije su u tijeku. Palijativna skrb u onkologiji liječi bol i druge simptome raka.

Savjetovanje

Nudimo vam usluge onkološkog pregleda i savjetovanja za bolesnike koji imaju novodijagnosticiranu malignu bolest, te za bolesnike koji se već liječe i htjeli bi dobiti drugo mišljenje ili jednostavno žele savjet onkologa.

Unutar područja internističke onkologije uže područje interesa je liječenje tumora probavnog sustava, liječenje tumora dojke, suportivno i palijativno liječenje onkoloških bolesnika, i liječenje onkološke boli.

Nudimo ekspertni pregled i mišljenje, a pokrivamo i ostale konzilijarne djelatnosti potrebne za liječenje karcinoma, tumora, odnosno novonastalih zloćudnih novotvorina. Pacijentima osiguravamo brze termine i pristup svim potrebnim specijalistima.